[Work] Linux okupljanja

work@linux.hr work@linux.hr
Wed, 25 Dec 2002 10:42:54 +0100

ne mogu vjerovat da su dvije moje rijechi na Skupshtini: "prostor Udruge ?"
indirektno pokrenule ovakvu raspravu o toj temi.

Da, dva su puta:

1. GRAD ZAGREB, Gradski Ured za obrazovanje i sport, Odsjek za teh. kulturu

2. Hrvatska Zajednica Tehnichke Kulture, Dalmatinska 12/ Zagrebacka Zajednica
Tehnicke Kulture-ZaTePlus, Trg Hrvatskih Velikana 14

(druga opcije che neminovno dovesti do prve)

amiga & linux rULeZ