[Work] Linux okupljanja

Marijana Glavica work@linux.hr
Mon, 23 Dec 2002 09:27:55 +0100

> da vidimo sto smo napravili i kako dalje djelovat. Ono sto sam si uzeo
> obvezu je pokusaj trazenja prostora za HULK (imamo vec ponudu o jedne
> firme, ali budem pokusao sa Tehnickom kulturom kao i sa gradom
> Zagrebom). Vjerujem da cete se slozit sa mnom ;-)

pokusaj i sa SC-om. raspitsat cu se kako se zove osoba kojoj se treba
obratiti. tamo je, naime doslo do smjene ljudi koji su upravljali SC-om,
pa su navodno ovi novi otvoreni za sve i svasta.
postoji mogucnost za sastanke i na Filozofskom faksu. tu postoji i
stalna veza na internet, a i velika je sansa da prostor uzicam zabadava.

lijep pozdrav,  marijana