[Lokalizacija] cijene prevodjenja

Denis Lackovic delacko@fly.srk.fer.hr
Fri, 10 Oct 2003 11:11:25 +0200 (MEST)

Znam da postoji nekoliko profesionalnih prevoditelja na listi, pa je ovo
pitanje ponajprije upuceno njima.

Imamo najavu moguceg sponzorstva za profesionalno lektoriranje sadasnjih
prijevoda i prevodjenje sustava pomoci OpenOfficea, pa je potrebno
saznati cijenu prevodjenja (po rijeci, pretpostavljam).

Cilj je imati tehnicki dobar prijevod, pa me zanima cijena po kojoj bi
trebali placati prevoditelje, okvirno vrijeme koje je potrebno
profesionalnom prevoditelju za prevodjenje nekog teksta (dakle, koje su
uobicajene norme po danu), te osobe/tvrtke koje bi to mogle napraviti.

Dobio sam savjet da bi bilo dobro uzeti studente engleskog upucene u
prevodjenje i kompjutorsku terminologiju. Koje je vase misljenje?

--
Denis Lackovic ===> delacko @ fly . srk . fer . hr