[Linux] [vms@bofhlet.net: Anketa]

Robert Avilov ravilov@linux.hr
Sun, 11 Jan 2004 05:13:54 +0100

On Tue, Jan 06, 2004 at 07:45:35PM +0100, Vid Strpic wrote:
> Pretplaćen sam na listu.. ne moraš slati duplo ;)

Sorry... :->

S druge strane, ako si pretplacen na listu, zasto meni svaki tvoj mail
dolazi na approval, sa razlogom "Post by non-member"? :-/

> Enivej, sad bih upitao, a _zašto_ je potrebno vrijeme tako dugo?  Mislim
> ako ti je moderacija tako malo prometne liste problem... vjerujem da to
> može i netko drugi ;)

Lista je mozda mala sto se tice (korisnog) prometa, ali vjeruj mi, ima
podosta spam-a sto prodje kroz nju. :-(  Zapravo, VECINA je spam.

Ja s druge strane nazalost nemam vremena bas svaki dan provjeravati listu,
a cesto mi se i ne da kad znam da 99.98% spam. Pa se toga nakupi, pa to
onda traje cijelu vjecnost dok sporim modemom dodje do mene, samo da bi
za svaku poruku oznacio *jedan* radio-button, dok ostala polja ni ne
diram... Sto znaci da gomila tekstualnih polja na toj stranici (koja mi ni
ne trebaju) samo trose moj (vrlo ograniceni) bandwidth tako sto dolaze do
mene, i onda se nepromijenjeni vracaju nazad. Zbog toga cijelo sucelje
postaje blago neupotrebljivo. :-(

Joy je (prilicno davno) obecao instalirati neki software za masovno brisanje
maila iz Mailman-a. Mislim da bi to dosta pomoglo...

Ako ne to, onda bi barem trebalo (nekako) upgrade-ati Mailmana...
("Nekako" jer je nazalost, koliko znam, nova verzija na Debian unstable,
sto bi vjerojatno zahtijevalo upgrade cijelog OSa na unstable... :-( .)

PS. Eto, poslao sam samo na listu. Valjda ti nece sad dvaput stici. :-)

--
ravilov@linux.hr     http://www.foi.hr/~ravilov/     ICQ: 51112016
  "I didn't believe in reincarnation in any of my past lives.