[Linux] OpenOffice.org build problemi

Luksa Kraljevic kluksa@yahoo.com
Thu, 16 Jan 2003 07:12:06 -0800 (PST)

Bok!
Imam OpenOffice.org 1.0.1 (641) source i zelim ga
kompajlirati na Win2k i n linuxu (RH 8.0), ali mi to
nikako ne polazi za rukom. Imam sve alate koji su
potrebni ali stvar ne ide.
 Znam da nije pravo mjesto za traziti pomoc za Win2k,
ali sam ocajan jer mi ni to ne radi. Tu mi nakon sto
napravi dmake i pocme praviti prvi paket crkne i kaze:
=============
Building project freetype
=============
D:/Luksa/OpenOffice/source/oo_1.0.1_src/freetype
dmake:  Error code 130, while making
'd:\luksa\openoffice\source\oo_1.0.1_src\so
lver\641\wntmsci7.pro\inc\641minor.mk'
---*SETTINGS.MK*---

ERROR: Error 65280 occurred while making
D:/Luksa/OpenOffice/source/oo_1.0.1_src
/freetype
dmake:  Error code 129, while making 'build_all'
---*TG_SLO.MK*---

 Na RH 8.0  kaze da ne moze naci g++-3 header
direktorij. Kad mu zadam rucno onda bootstrap napravi
dmake ali dalje nece. Isto javi error 65280 i izidje.
Uopce ne znam sto vise da napisem jer me stvarno
zivcira.
UPOMOC!!!!
Znam da mogu skinut binarie ali ga stvarno ZELIM
kompajlirati na obje platforme.

Pozdrav!