[Linux] eZaba

Ivan Gustin ivan.gustin@pu.tel.hr
Thu, 5 Dec 2002 14:45:52 +0100

ineom
ili
> ja sam probao... ne radi....bar kod mene... probao sam i instalirati iz
> wineta... i prebaciti instalirano.... wine mi se smrzne :(((

:-( =A9teta.

> cuj ja sam svakako zainteresiran (jer ovako moram imati windoze na
> jednoj particiji, a za firmu mi inace treba samo linux) ali nemam ni
> znanja ni vremena...

Mislim da bi skupili ljude koji su u stanju to napraviti, ali na =BEalost=
,
ne=E6e i=E6i. Problem su libovi (navodno vrlo slo=BEeni) od proizvo=F0a=E8=
a kartica
koje devoperi trebaju imati da bi se na to napravilo neki softver. Ne sam=
to, o tim i drugim dll-ovima ovisi i SSL rad Internet Explorera, tako da
stvar definitivno nije jednostavna.

Ljudi u Logosu su zainteresirani za suradnju na tom problemu, ali oni sam=
ne vide jednostavno rje=B9enje.

> druga je opcija da pokusamo podignuti graju i sakupiti dovoljno velik
> broj zahtjeva, pa da s tim idemo prema zabi :P
> sto mislis?

Evo, upravo sam razgovarao s nekoliko ljudi. Na =BEalost, proizvo=F0a=E8 =
nije
zainteresiran da daje bilo kakvu specifikaciju, niti da radi libove za dr=
ugu
platformu. ZABA tu ne mo=BEe ni=B9ta. Da se =E8ak i svi njihovi korisnici=
 odlu=E8e
prije=E6i na Linux, to je jo=B9 uvijek premali broj za proizvo=F0a=E8a. P=
uno vi=B9e
zahtjeva je bilo za Mac OS, pa =E8ak ni to nisu podr=BEali, nego podr=BEa=
vaju
isklju=E8ivo Windows OS. Eventualno da se pokrene svjetska inicijativa, u
suradnji npr. sa SuSEom ili RedHatom, pa da oni idu sa zahtjevom, to bi v=
e=E6
imalo smisla.

Mo=BEda je gre=B9ka napravljena u Zabi u startu: trebali su odabrati proi=
zvo=F0a=E8a
koji ima to rije=B9eno ili je spreman rije=B9iti (ako takav uop=E6e posto=
ji).

--
Ivan Gu=B9tin, ivan@elin.hr, (098) 366-346
ELIN Elektronika i informatika, www.elin.hr, (052) 623-491