[HULK-Zg] Re: Govorni Linux za slijepe download

Vlatko Kosturjak kost@linux.hr
Tue, 23 Sep 2003 14:08:49 +0200

Cuo sam se sa Vulinom (on je sudjelovao u izradi) i rekao je da ce on to
uploadati na griffina....

Don't worry - be happy!

--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122