[HULK-Ka] pozdrav

bajrudinhamzo bajrudin at net.hr
Thu Jul 29 01:04:35 CEST 2010

pozdrav! nisam još vaš član,možda to postanem.
duže vrijeme se bavim i član sam na Hulkovoj stranici.
pratim to često pa me zanima kada će biti ponovo aktivnosti na vašoj stranici jer vidim da već duže vrijeme
nije ništa objavljeno.
Inače,povećao sam našu zajednicu korisnika svojim osobnim doprinosom i upoznavanjem ljudi sa drugim OS
tako da sam neke od na neki način detaljnije naučio osnovne stvari pa me zanima kada će biti
slijedeći događaj kako bi dobili opširnija saznanja oni koje to zanima , a usput bi se mogle proširiti aktivnosti i edukacija.
Inače,samo sam jedan običan čovjek koji zahvaljujući samo svojoj znatiželji,upornosti i radu može reći da je napredovao bez ikakve pomoći.
Koliko sam shvatio,većinom se koristi Ubuntu. Ne mislim sad otvarati raspravu koja je najbolja distra,ali po meni Ubuntu nije baš na samom vrhu.
Istraživao sam dosta toga pa mi se čini da je OpenSuse ipak bolji.
Javiću se još.

Pozdrav od Bajre