[HULK-Ka] Re: [Leadership] Linux Install Fest III. - Karlovac, u sklopu "Tesla Daysa"

Ljubomir Bozic, Jr. ljubo108 at vip.hr
Mon Nov 20 11:33:02 CET 2006

On Monday 20 November 2006 00:18, Vlatko Kosturjak wrote:

> Kakav bi oblik tih predavanja bio? Uvodna, tehnicko-orjentirana, ...?

Uvodna.
Zaboravio sam reći da je mjesto održavanja Gimnazija Karlovac.

> Ostalo nam je nesto letaka od INFO sajma, pa vam mozemo i to ustupit ako
> mislite da ce pomoc...

Hvala! Sigurno će nam dobro doći.

Lijep pozdrav, Ljubo
--
Those who give up their liberty for temporary convenience will find themselves
ultimately with neither.

Linux User #277235
Linux Machine #205191, 312915, 339986, 339987
GnuPG key #72169511 @ hkp://subkeys.pgp.net