[HULK-Ka] Linux Install Fest III. - Karlovac, u sklopu "Tesla Daysa"

Ljubomir Bozic, Jr. ljubo108 at vip.hr
Sat Nov 18 14:27:53 CET 2006

Bok!

Imamo priliku održati Linux Install Fest u sklopu manifestacija "Tesla Days"
koji će se održati u Karlovcu 15,16 i 17.12. Osim događanja direktno vezanih
uz Nikolu Teslu biti će i radionica vezanih uz izume, informacijsku
tehnologiju i slično gdje bi se onda "ugurao" i Linux.
Planirali smo da bi Install Fest održali u subotu u klasičnom terminu od cca.
10-19 sati, uz dodatna predavanja o GNU GPL licenci i softverskim patentima.
Mikša iz Domaćih mi je rekao da će jedna ekipa iz Rijeke održati predavanje o
CC licenci pa bi dodatno o GPL-u dobro došlo. Predavanja bi bila održana u
sklopu Install Festa kao mali predah u pauzi instaliranja.
Zamolio bih da mi se jave svi zainteresirani koji bi mogli održati navedena
predavanja, te oni koji bi došli na Install Fest. Svi ste pozvani!

Lijep pozdrav, Ljubo
--
Those who give up their liberty for temporary convenience will find themselves
ultimately with neither.

Linux User #277235
Linux Machine #205191, #312915, #339986, #339987
GnuPG key #72169511 @ hkp://subkeys.pgp.net