[HULK-Ka] Install fest u subotu

Ljubomir Bozic, Jr. ljubo108 at vip.hr
Tue Dec 12 13:23:48 CET 2006

Tesla Daysi u Gimnaziji se neće održati, tako da će Install Fest biti na
staroj lokaciji u prostorijama udruge Domachi.
Ako netko ima bilo kakav prijedlog ili sugestiju u vezi samog install festa
molio bih da mi javi tako da imam sve podatke prije nego pošaljem službene
obavijesti o Install Festu na linux.hr, mailing liste i medijima.

Lijep pozdrav, Ljubo
--
Those who give up their liberty for temporary convenience will find themselves
ultimately with neither.

Linux User #277235
Linux Machine #205191, 312915, 339986, 339987
GnuPG key #72169511 @ hkp://subkeys.pgp.net